کد خبر: ۹۶۲۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۱
تعداد بازدید: ۱۲۳
۱۷ آذر ماه جاری حدود ساعت ۸ الی ۹ شب در روستای کورانه سرو مردی در پی مشاجره خانوادگی عروس خود را به قتل می‌رساند. طبق اخبار رسمی که اعلام شده متهم قصد داشته همسر خود را به قتل برساند، اما عروس خود را به اشتباه به قتل رسانده است.

قتل عروس24ساله با کلاشینکف پدرزن/ آیا قاتا اشتباها بجای شلیک به همسرش،عروس خود را کشته>به گزارش خبرداغ به نقل از اعتماد :۱۷ آذر ماه جاری حدود ساعت ۸ الی ۹ شب در روستای کورانه سرو مردی در پی مشاجره خانوادگی عروس خود را به قتل می‌رساند. طبق اخبار رسمی که اعلام شده متهم قصد داشته همسر خود را به قتل برساند، اما عروس خود را به اشتباه به قتل رسانده است.

«رویا.ا» زن جوان ۲۴ ساله که به گفته یکی از اقوام نزدیک او در «هجده، نوزده سالگی» ازدواج کرده بود یکی از موارد قربانیان خشونت‌های خانوادگی است. او به دست پدرشوهرش به قتل رسیده است. یک فرد نزدیک به خانواده می‌گوید: «اینکه اعلام شده رویا به اشتباه به قتل رسیده، معنایی ندارد. رویا را پدرشوهرش به قتل رسانده است. اگر اشتباهی در کار بود یک تیر شلیک می‌شد نه سه تیر!»

این حادثه که در بخش صومای برادوست ارومیه به وقوع پیوسته با بالا گرفتن تنش پدرشوهر رخ داده و منجر به قتل عروس ۲۴ ساله خانواده شده است و پس از شلیک سه گلوله متهم از محل جنایت متواری می‌شود.

پس از این جنایت سامان غنی‌زاده، فرمانده این استان از دستگیری قاتل مسلح خبر می‌دهد و می‌گوید: «به دنبال وقوع قتل زنی جوان با اسلحه گرم کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل می‌شوند و تحقیقات لازم را شروع می‌کنند. سرانجام متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از او یک قبضه اسلحه کلاش و مهمات مربوطه کشف می‌شود.»

یکی از اهالی مدعی است: «رویا چند وقت پیش به خاطر اختلافاتی که با خانواده پدری‌اش داشت مدتی از خانه پدرشوهرش رفته بود تا اینکه دوباره برگشت و این اتفاق رخ داد.» یکی از اقوام نزدیک رویا در راستای این حادثه به «اعتماد» از جزییات ماجرا توضیح می‌دهد.

رویا چند سال بود که ازدواج کرده بود و چند فرزند داشت؟

۵ سالی می‌شد که ازدواج کرده بود و یک فرزند چهار ساله داشت.

از جزییات حادثه بگویید.

پدرشوهر رویا اعتیاد داشت. چند روز قبل از این حادثه با همسرش اختلاف پیدا کرده بود و از روزی که رویا دوباره به خانه پدرشوهرش برگشته بود مرتب او را اذیت می‌کردند. آن شب هم متهم با همسرش مشکل داشته که به رویا سه تیر شلیک می‌کند.

عنوان شده که تیر به صورت اشتباهی به رویا برخورد کرده؟ یعنی متهم قصد داشته به همسرش شلیک کند، اما اشتباهی به عروسش شلیک کرده است؟

اشتباهی در کار نبوده، چراکه اگر اشتباه بود سه تیر شلیک نمی‌شد و یک تیر شلیک می‌شد.

رویا با همسرش مشکل داشت؟

نه، اتفاقا مشکلی هم نداشتند. فقط یک مدت از خانه پدرشوهرش رفته بودند تا زندگی مستقلی داشته باشند. خانواده همسر رویا او را خیلی اذیت می‌کردند و رویا هم هر بار قهر می‌کرد و از خانه آنها می‌رفت تا اینکه دوباره به خانه آنها برمی‌گردد و این اتفاق می‌افتد.

همسر رویا شب حادثه کجا بود؟

برادرشوهر رویا او را به یک بهانه از خانه بیرون برده بود.

با این وجود یعنی نقشه قبلی برای قتل وجود داشته است؟

بله، هجدهم آذر ماه هم جنازه رویا را از پزشکی قانونی تحویل گرفتیم و او را به خاک سپردیم. آن طوری که ما دیدیم و شنیدیم گویا از عمد رویا را به قتل رسانده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: